
El Sobhiya (v4.5+ cover)
High-BPM post-punk strum with Moog-swept disco bass, lo-fi hiss over four-on-the-floor kick, glitch-vox chops in a 70s popcorn haze, euphoric new-wave snap, confident and flirty.

El Sobhiya (v4.5+ cover)
High-BPM post-punk strum with Moog-swept disco bass, lo-fi hiss over four-on-the-floor kick, glitch-vox chops in a 70s popcorn haze, euphoric new-wave snap, confident and flirty.
Lyrics
اضحك يانهار فتحى يا ورود غنى يا عصافير على نسمه حرير
الصبح يادوبك بيشأشأ والليل اهه راح وبقينا صباح
سامعين الدنيا بتغنى احلى الالحان مزيكا جنان
قولوا باقى لنا ايه ع الجنه بقى لينا ايه
طول ماالحب نغم عايشين بيه
اهو راح امبارح اهلا بيك يا نهار يا جديد
هات لنا وياك افراح فى ايديك واغانى وعيد
انوارك طلعت ع الدنيا بسلام وامان
ونهارك على وش الميه صوره بالوان
اهلا بالحياه ويوم حانشوف معاه
احلى من اللى امبارح شفناه
دهب الصبحيه فرش لونه فوق الاشجار صحى الازهار
والكون بيورينا فنونه ويقول اسرار مع كل نهار
الرزق قريب بس نصونه ربنا يديه ويبارك فيه
ان قالوا لنا الزمان ايه ابدع م اللى كان
ابدع منه زمان جايله اوان
عصافير وشجر وزهور بتقول ياصباح الخير
الصبح جرى على الحب قلوب الناس والطير
حنرد عليهم ونغنى للدنيا كمان
ونقابل يومنا بالفرحه وناخده باحضان
اهلا بالحياه ويوم حانشوف معاه
احلى من اللى امبارح شفناه
اضحك يانهار فتحى يا ورود غنى يا عصافير على نسمه حرير
الصبح يادوبك بيشأشأ والليل اهه راح وبقينا صباح
سامعين الدنيا بتغنى احلى الالحان مزيكا جنان
قولوا باقى لنا ايه ع الجنه بقى لينا ايه
طول ماالحب نغم عايشين بيه
قولوا باقى لنا ايه ع الجنه بقى لينا ايه
طول ماالحب نغم عايشين بيه
