
Små promille, små promille
folk-rock, uptempo, bass,

Små promille, små promille
folk-rock, uptempo, bass,
Lyrics
Små promille, små promille,
är så lustig att se!
Ej öron, ej svansar ha de,
men snubblar gör de, ja se!
Skååål i glasen, upp med farten!
Nu går tåget, håll i hatten!
Skååål i glasen, upp med farten!
Vi dricker hela natten!
Vi vinglar, vi fnissar,
vi sjunger utan ton.
Nån pratar med en lyktstolpe,
och tror det är hans son.
Shots och skratt och sneda steg,
nån tappade sin väg!
Skååål i glasen, upp med farten!
Nu går tåget, håll i hatten!
Skååål i glasen, upp med farten!
Vi dricker hela natten!
En cider, en grogg,
och kanske nåt med lime.
Nån tappar sin balans igen
men säger: “det är fine!”
Solen går aldrig ner i kväll,
vi festar utan skäll!
Skååål i glasen, upp med farten!
Vi dricker hela natten!
När morgonen den gryr,
vi ligger kors och tvärs.
En sover på en studsmatta,
en annan i en vers?!
Men hjärtat är fortfarande hett,
för festen – den var fett!
Skååål i glasen, tack för natten!
Vi ses vid nästa skratt sen!
Skååål i glasen, upp med farten!
Nu går tåget, håll i hatten!
Skååål i glasen, upp med farten!
Vi dricker hela natten!
Skååål i glasen, upp med farten!
Nu går tåget, håll i hatten!
Skååål i glasen, upp med farten!
Vi dricker hela natten!
